Izlet u Staru Sušicu

Naši trećaši, u pratnji svojih učiteljica Anamarije Čubranić i Karmen Depikolozvane i ravnateljice Nedeljke Turčić, bili su na izletu u Staroj Sušici.

Priču o izletu sa kojeg su se vratili prepuni lijepih dojmova donose nam učenice Monika Prendivoj i Nikolina Kosić. ❄️ ☃️ 💙

Ispričat ću vam jednu najljepšu priču na svijetu. U srijedu 26. veljače smo moj razred i ja krenuli u Staru Sušicu. Vozili smo se autobusom jedan sat.

Kada smo došli ispred dvorca bila sam jako uzbuđena i jedva sam nosila kofer po stepenicama. Odmah sam potrčala u našu sobu da se raspakiram. Nakon toga su sve cure odmarale do ručka. Za ručak je bila fina juha i njoki s gulašem. Zamislite, kada smo završili s ručkom počeo je padati snijeg. Padao je samo za nas! Navečer smo izašli van na grudanje i igre u snijegu. Tu istu večer smo imali parti. Slavili smo Laurin rođendan, plesali smo i zabavljali se. Snijeg je preko noći dovoljno napadao da smo drugi dan mogli raditi snjegovića i sanjkati se iza dvorca niz brdo.

To je bio moj prvi najduži izlet sa školom i mojom novom učiteljicom. Sigurna sam da ću ga pamtiti zauvijek!

Monika Prendivoj, 3.b

U Staroj Sušici bilo je predivno. Kada smo došli, ljudi koji tamo rade su nas dočekali. Prvi dan smo imali stolarsku radionicu.

Popodne je počeo padati snijeg išli smo se grudati. Nakon grudanja imali smo disco i rođendanski parti pa spavanje. Drugi dan smo doručkovali i išli se sanjkati na snijeg. Nakon ručka planinarili smo po brdu iznad Stare Sušice. Na planinarenju mi je bilo malo zima. Nakon večere gledali smo animirani film Šegrt Hlapić. Meni se spavalo pa nisam gledala do kraja. Sljedeći dan nakon doručka posjetili smo Područnu školu Stara Sušica i Zavičajni muzej.

Na kraju je uslijedila duga šetnja, pakiranje i polazak kući. Bilo je predivno!

Nikolina Kosić 3.a

0Tweet about this on Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Ovaj unos je objavljen u Izleti, Terenska nastava, Vijesti i označen s , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.